Skorzystanie z oferty Gabinetu Kosmetycznego CAMEA oznacza akceptację Regulaminu bez konieczności jego podpisania.
Wszelkie usługi świadczone przez Gabinet Kosmetyczny CAMEA są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego Regulaminu.
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług Gabinetu Kosmetycznego CAMEA ul. Kazimierza Wielkiego 36/47 32-700 Bochnia zwanego dalej Gabinetem.
2. Gabinet Kosmetyczny CAMEA powiązany jest ze stroną internetową www.kosmetyka.bochnia.pl a właścicielem jest Joanna Tomkiewicz – Hamuda NIP: 868 117 0516, REGON: 852 614 745 ul. Kazimierza Wielkiego 36/47 32-700 Bochnia .
3. Klienci Gabinetu są zobowiązani do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
4. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez właściciela / pracownika Gabinetu na rzecz klientów w jego siedzibie.
5. Klientem Gabinetu może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia posiadająca zgodę swojego prawnego opiekuna lub osoba niepełnoletnia poniżej 13 roku życia przebywająca w Gabinecie pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.
§ 2. Godziny otwarcia
1. Gabinet Kosmetyczny CAMEA świadczy usługi przy ul. Kazimierza Wielkiego 36/47 32-700 Bochnia od Poniedziałku do Piątku w godzinach 09:00 - 18:00, Wtorek – nieczynne oraz Soboty w godzinach 09:00 - 13:00.
2. Zmiany w godzinach otwarcia Gabinetu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji właściciela / pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu), lecz także wydarzeń Siły Wyższej, np. zdarzeń losowych uniemożliwiających pracę Gabinetu dłuższych niż np. 30 dni (pandemia, black-out).
§ 3. Umawianie na wizyty
1. Klienci mają możliwość zarezerwowania usługi bezpośrednio w Gabinecie w godz.: Pn – Pt 09:00 - 18:00, Sb 09:00 - 13:00, telefonicznie pod nr: 660 105 568.
§ 4. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
1. W Gabinecie obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu.
2. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie Klienta na zabieg bez konsekwencji jego skrócenia, maksymalnie 10 minut. Spóźnienie powyżej 10 minut skutkuje skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, a Klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty za zaplanowany zabieg. O spóźnieniu prosimy informować telefonicznie niezwłocznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
3. W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 20 minut) Klienci muszą liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu.
§ 5. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
1. W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić właściciela / pracownika Gabinetu nie później niż 24 h przed planowaną wizytą.
2. W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę i nie powiadomienie o tym fakcie Gabinetu na 24 h przed planowaną wizytą przy umawianiu kolejnej wizyty Gabinet zastrzega sobie prawo pobrania bezzwrotnego zadatku w wysokości 50 % wartości rezerwowanej usługi (bezzwrotnego w przypadku nieprzybycia na kolejną wizytę).
⚬ zadatek zalicza się na poczet ceny usługi;
⚬ wizytę objętą zadatkiem można przełożyć przed umówioną wizytą 1 raz w przypadku zdarzenia losowego, choroby itp.;
⚬ wpłatę zadatku można dokonać bezpośrednio w Gabinecie lub w ciągu 48h od momentu rezerwacji wizyty na konto Gabinetu;
Brak opłacenia zadatku w ciągu 48h spowoduje anulowanie terminu wizyty;
⚬ potwierdzenie wpłaty należy wysłać na adres e-mail gabinet.camea@gmail;
Dane do przelewu
Odbiorca: Gabinet Kosmetyczny "CAMEA" ul. Kazimierza Wielkiego 36/47 32-700 Bochnia
Nr konta: 25 1140 2004 0000 3302 7996 7374
Tytuł przelewu: Zadatek, data wizyty, imię i nazwisko
3. Gabinet zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie, lub 3 razy odwołali wizytę co najmniej 60 min przed wyznaczonym terminem.
§ 6. Zasady wykonywania zabiegów kosmetycznych
1. Usługi są przeprowadzane z użyciem materiałów jednorazowego użytku jak waciki, ręczniki papierowe w przypadku usług manicure, pedicure, patyczki i chusteczki higieniczne, rękawiczki, wata, lignina, podkładki, folie zabiegowe, klapki, bielizna jednorazowa, flizelina zabiegowa, igły, skalpele oraz sterylnych narzędzi kosmetycznych.
2. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej właściciel / pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia klienta, przebyte choroby czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
3. Każdy klient czy klientka, którzy mają mieć wykonany zabieg kosmetyczny muszą zostać zaznajomieni z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danego zabiegu. Dopiero gdy pisemnie potwierdzą brak przeciwwskazań do wykonania wybranego zabiegu, zabieg ten może zostać wykonany.
4. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia właściciela / pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego (Klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd.).
5. Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie.
6. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji właściciel / pracownik Gabinetu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
7. Klienci zobowiązani są także do poinformowania właściciela / pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
8. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu właściciel / pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
9. Jeśli w trakcie wykonywania serii zabiegów, w późniejszym czasie niż dzień podpisania zgody, pojawią się przeciwwskazania do wyżej wspomnianych zabiegów, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym właściciela / pracownika wykonującego zabieg celem wykluczenia powikłań pozabiegowych. W razie zatajenia informacji o przeciwwskazaniach do zabiegu, Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powikłania.
10. Każdorazowo gdy zabiegi nie są wykonywane w serii w odstępie 7-14 dniowym, czyli przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 30 dni klient potwierdza, że nadal nie ma przeciwwskazań do wykonania danego zabiegu.
11. Gabinet nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegowych oraz pielęgnacji domowej.
§ 7. Ceny
1.Za wykonane usługi obowiązują ceny według cennika dostępnego na www.kosmetyka.bochnia.pl.
2. Ceny usług według cennika ustalone są na podstawie kosztów zużycia materiałów, stopnia trudności i odpowiedzialności oraz za odpowiedni czas wykonywania usługi.
3. Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie.
4. W Gabinecie możliwe jest dokonanie płatności gotówką, kartą, Blikiem.
5. Nasze promocje i rabaty nie łączą się.
6. Zabieg może zostać wykonany na podstawie okazania wykupionego wcześniej bonu podarunkowego, który może być np. prezentem dla bliskiej osoby.
7. Zakupione usługi / towary nie podlegają zwrotowi.
§ 8. Poufność informacji
1. Gabinet Kosmetyczny CAMEA działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
2. Formami kontaktu z Gabinetem Kosmetycznym CAMEA są:.
⚬ numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej, wizytówkach i ulotkach: 660 105 568;
⚬ adres e-mail: gabinet.camea@gmail.com;
⚬ fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/people/CAMEA-Gabinet-Kosmetyczny/61556967712139/;
§ 9. Bon podarunkowy
1. Bon wydawany jest na określony czas i dla konkretnej osoby.
2. Bon nie może być wymieniony na gotówkę.
3. Bon może być wykorzystanie wyłącznie przez osobę, na którą zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
4. Bon nie podlega zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.
5. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu, jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
6. Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin, podczas składania zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
7. Bon dostępny jest w ciągłej sprzedaży na dowolnie wybrany zabieg lub określoną kwotę..
8. Bon można nabyć:
⚬ stacjonarnie w Gabinecie;
⚬ on-line poprzez stronę internetową gabinetu w zakładce „Bon";
⚬ telefoniczne zamówienie oraz przelewie na konto bankowe;
9. Bon wysyłany jest kurierem lub paczkomatem (+ koszty dostawy) w formie papierowej lub na adres e-mail w wersji elektronicznej PDF.
10. Regulamin korzystania z Bonu podarunkowego znajduje się na stronie internetowej gabinetu w zakładce „Bon”.
§ 10. Reklamacje
1. Wszystkie usługi wykonywane są w najwyższym standardzie oraz według najlepszej wiedzy i umiejętności właściciela / pracownika Gabinetu.
2. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na najwyższym poziomie.
3. Wszelkie reklamacje należy składać bezpośrednio w Gabinecie osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (potwierdzenie przelewu, wydruk za płatność kartą, potwierdzenie przez właściciela / pracownika gabinetu sprzedaży usługi czy towaru). Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.
4. Klienci powinni zgłaszać reklamacje niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż w terminie 3 dni od daty wykonania zabiegu.
5. Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w okresie do 14 dni od daty wpływu reklamacji do Gabinetu.
6. W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
8. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za:
a. brak efektów zabiegowych, jeśli Klient nie przeszedł nieprzerwanej serii zabiegów, która jest wymagana przez producenta produktów zabiegowych / sprzętu lub gdy Klient został uprzedzony przez personel o możliwości nieosiągnięcia pożądanych efektów z różnych powodów (np. indywidualnych uwarunkowań), a mimo to zdecydował się na zabieg;
b. uszczerbku na zdrowiu po zabiegu wynikające z faktu zatajenia schorzeń i chorób, przyjmowania leków, preparatów, suplementów itp.;
c. szkody i reakcje skórne, zmiany powstałe na skutek niestosowania się Klienta do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, w wyniku czego doszło do niepożądanych komplikacji np. gdy zalecane unikanie promieniowania UV, a Klient nie chroni skóry przed promieniowaniem UV/słońcem, brak odpowiedniej pielęgnacji skóry, brak odpowiedniej częstotliwości i kontynuacji zabiegów.
§ 11. Zmiany w Regulaminie
1. O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej www.kosmetyka.bochnia.pl.
2. Gabinet Kosmetyczny CAMEA zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
3. Każdy Klient ma prawo do wglądu do Regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez właściciela / pracowników Gabinetu.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2025 r. i obowiązuje do odwołania.